Najcześciej zadawane pytania

Poniżej zamieszczamy kilka odpowiedzi na najczęściej zadawane przez Państwa pytania. Pzypominamy równiez, że w każdej chwili możecie Państwo skorzystać z bezpłatnej infolinii 800 800 098.

Pomoc Infolinie



Aby skorzystać z naszych usług, należy skontaktować się z naszą firmą. Po ustaleniu szczegółów dotyczących funkcjonalności Państwa infolinii, ustalamy i wybieramy dla Państwa numer infolinii, przygotowujemy zapowiedzi głosowe, proponujemy układ scenariusza oraz dopasowujemy usługi do specyfiki działania firmy. Po podpisaniu umowy przez obie strony, uruchomienie systemu następuje po kilku dniach roboczych. Po uruchomieniu usługi zapewniamy pełne wsparcie techniczne oraz opiekę merytoryczną nad wdrożonym projektem, proponując dodatkowe rozwiązania oraz metody, które mają na celu podniesienie funkcjonalności infolinii oraz ograniczanie zbędnych kosztów.

INFO800 jest kompleksowym systemem dostarczającym pełen pakiet rozwiązań dla wdrożenia i utrzymania systemów infolinii 800 i 801. System INFO800 zawiera wybrany przez Państwa numer premium, zapowiedzi głosowe, kierowanie połączeń na wybrane numery, pełne bilingi online, panel zarządzający, rejestrowanie połączeń i wiele innych rozwiązań. Nasz system zawiera pełen zakres funkcjonalności profesjonalnie przygotowanej infolinii.

Nie. Oferowana przez nas usługa zawiera już numer telefonu 800 lub 801.

Żaden. Nasz system nie wymaga żadnych modernizacji infrastruktury telekomunikacyjnej w Państwa firmie, a w szczególności zakupu drogich urządzeń (np. centralek). Nie wymaga również zakupu dodatkowych linii telefonicznych. Skierowanie połączeń może zostać wykonane na istniejące linie stacjonarne lub telefony komórkowe.

Dla wszystkich firm i instytucji. Dzięki naszym rozwiązaniom, systemy infolinii przestały być zarezerwowane tylko i wyłącznie dla instytucji bankowych i ubezpieczeniowych. Z naszych rozwiązań korzystają duże spółki oraz małe firmy rodzinne. Oferujemy szeroki zakres usług, dzięki którym jesteśmy wstanie dopasować ofertę do potrzeb klienta i jednocześnie zoptymalizować odpowiednio koszty ponoszone przez właściciela infolinii.

Posiadanie infolinii podnosi prestiż firmy i znacznie poprawia wizerunek marketingowy. Stanowi doskonały dodatkowy kanał komunikacji pomiędzy firmą, a klientami. Po zastosowaniu naszego systemu klient nie usłyszy nigdy sygnału zajętości, infolinia odbierze klienta przez 24h. Przy dużej ilości połączeń przychodzących, system odbierze każde połączenie przychodzące (niezależnie od ilości linii posiadanych przez klienta), dzięki czemu klient będzie mógł odsłuchać informację o firmie, a w przypadku połączenia do konsultanta, poczeka w kolejce połączeń. Dzięki takim rozwiązaniom klient nigdy nie usłyszy sygnału zajętości.

Prawidłowo wdrożony system infolinii to nie tylko numer telefonu. To szereg usług dopasowanych do danej branży. Dla przykładu firma która obsługuje dużą liczbę klientów, a infolinii przekazuje informacje dotyczące np. gwarancji, wysyłki itp nasz system może to zautomatyzować poprzez umieszczenie kilkunastu wcześniej przygotowanych zapowiedzi. Oferujemy również możliwość personalizacji usług poprzez np. podawanie kodu PIN przez klienta lub numeru zamówienia. Dzięki takiemu rozwiązaniu (np. sklepy, hurtownie) system może w sposób automatyczny informować klienta o stanie zamówienia odciążając w znacznym stopniu pracowników firmy.

Wszystkie połączenia przychodzące lub wychodzące z naszego systemu mogą być rejestrowane i przypisane do konkretnego rozmówcy, dzięki czemu w każdym momencie istnieje możliwość odsłuchania rozmów przeprowadzanych z kontrahentami.

Tak. Od 01.01.2008 oferujemy możliwość przyjmowania połączeń z telefonów komórkowych. Obecnie połączenia mogą być realizowane z sieci ORANGE, PLUS, PLAY oraz T-MOBILE