Usprawnij obsługę połączeń telefonicznych w Twojej firmie

Większość biur obsługi stawia na szybkość i efektywność obsługi połączeń telefonicznych. Ułatwienie klientom kontaktu z firmą, a także spełnienie ich potrzeb wpływa na ocenę jakości usług świadczonych przez tę firmę. Współczesna technologia proponuje nam szereg rozwiązań, dzięki którym Twoja marka zwiększy swoją konkurencyjność w branży. Przedstawiamy narzędzia, za pomocą których zautomatyzujesz obsługę połączeń telefonicznych. […]

Read More…

Wizytówka na infolinii – zapowiedzi telefoniczne dla Twojej firmy

Obecnie podstawą skutecznie prowadzonego kontaktu telefonicznego z klientem jest rozbudowana infolinia z systemem zapowiedzi głosowej. Dawniej funkcję tę pełniły recepcjonistki, dzisiaj zaczyna się od tego odchodzić. IVR daje więcej możliwości i jest znacznie tańszym rozwiązaniem niż zatrudnianie dodatkowej osoby na etacie. Co może zyskać Twoja firma, dzięki zapowiedziom IVR? Zachęcamy do lektury! […]

Read More…

3 korzyści z kolejkowania połączeń

Klienci, którzy oczekują w telefonicznej kolejce na odebranie połączenia tracą cierpliwość zaraz po usłyszeniu sygnału zajętości. Potencjalny klient zniechęca się i możemy mieć pewność, że już więcej nie wybierze numeru naszej firmy. Co zrobić, aby nie stracić klienta? Rozwiązaniem jest funkcja kolejkowania połączeń. Jak działa Wirtualna Centrala i jakie niesie za sobą korzyści? […]

Read More…

Jak założyć infolinię dla swojej firmy?

Statystyki pokazują, że ponad 30% klientów z sektora e-commerce korzysta z infolinii jako kanału komunikacji. Pokazuje to nam, że kanały znane i sprawdzone są wciąż najbardziej pożądane. Jak powinna działać infolinia i jakie problemy może nam ona pomóc rozwiązać? Przeczytaj nasz artykuł, by już nigdy nie przegapić możliwości nawiązania dobrego kontaktu z klientem! […]

Read More…

Dlaczego Twój biznes potrzebuje infolinii?

Większość gałęzi biznesu opiera się dzisiaj na sprzedaży online. W branżach e-commerce istotną kwestią jest wybór odpowiednich narzędzi pozwalających na utrzymanie sprawnego kontaktu z klientami. Liczy się nie tylko interakcja na portalach społecznościowych. Należy pamiętać, że mimo nieustannego rozwoju wciąż podstawowym i najczęściej wybieranym źródłem kontaktu przez klienta jest numer telefonu. Dlaczego tradycyjny numer kontaktowy […]

Read More…

Czcionka
Kontrast