Infolinia dla medycyny – jakie są jej korzyści?

Infolinia dla placówek medycznych, która automatyzuje połączenia, może być skutecznym rozwiązaniem dla dużej liczny połączeń do lekarzy lub rejestracji pacjentów. System telekomunikacyjny usprawnia komunikację, a co więcej jest prosty zarówno dla pacjenta, jak i obsługującego infolinię.

Korzyści korzystania z infolinii w placówkach medycznych

Brak zajętej linii

Dużym problemem w wielu placówkach medycznych jest stale zajęta infolinia ze względu na dużą liczbę pacjentów, którzy próbują się dodzwonić. Spersonalizowana infolinia umożliwia włączenie komunikatu z informacją o kolejce oczekujących.

Organizacja pracy rejestracji

Liczba wykonywanych połączeń za pomocą infolinii może w prosty sposób pomóc w określeniu zasobów personelu, którzy będą obsługiwać infolinię. Automatyczne przełączanie na dostępny telefon ułatwi przekazywanie połączeń.

Przyjazny wizerunek placówki

Jeśli infolinia w danej przychodni lub klinice działa poprawnie, a pacjent może w łatwy sposób skontaktować się z rejestracją, to z pewnością wpływa na to na opinię placówki. Nagrana wiadomość powitalna poprawia wizerunek.

Przyspieszenie rejestracji pacjentów

Specjalnie nagrywane komunikaty lektorskie mogą ułatwić pierwszy kontakt. W nagraniu może pojawić się prośba o przygotowanie nr. PESEL lub skierowania zanim nastąpi połączenie z pracownikiem rejestracji.

Menu głosowe

W infolinii można wybrać również opcję menu głosowego. Dzięki temu numerom można przypisać odpowiednie działy, np. pogrupować nazwy poradni do konkretnych osób. Pacjent może szybko załatwić swoją sprawę bez poszukiwania odpowiedniego pracownika. 

Łatwe rozwiązywanie sporów

W przypadku zgłoszeń sporów lub trudnych sytuacji, rozmowy są nagrywane. W dowolnym momencie pracownik może powrócić do rozmowy i zweryfikować wszelkie informacje. 

Dla kogo są infolinie bezpłatne lub płatne?

Z infolinii skierowanych do placówek medycznych mogą skorzystać:

  • szpitale,
  • gabinety prywatne,
  • kliniki,
  • przychodnie.

To doskonałe rozwiązanie, aby usprawnić funkcjonowanie rejestracji pacjentów i komunikację z nimi.

Sprawdź ofertę infolinii w Info800.pl



Czcionka
Kontrast