Przewodnik po infoliniach dla klientów i przedsiębiorców

W przypadku firm płatna infolinia jest skuteczną formą nawiązania kontaktu z klientem bez angażowania w to pracowników, którzy w tym czasie mogą zajmować się innymi obowiązkami. Z kolei klient, który dzwoni na infolinię danej firmy, może swobodnie uzyskać potrzebne mu, podstawowe informacje lub w ostateczności połączyć się z konsultantem. Chcesz wiedzieć, jak dobrze wykorzystać infolinię? Zapraszamy do zapoznania się z artykułem!

Jestem klientem – połączyłem się z infolinią, co dalej?

Tradycyjnie podczas takiego kontaktu najpierw połączysz się z botem bądź usłyszysz nagranie lektora. W początkowym etapie przedstawi Ci opcje do wyboru, takie jak np.:

  • wybierz 1 – sprawdź stan zamówienia
  • wybierz 2 – sprawdź, czy Twoje zamówienie zostało wysłane
  • wybierz 3 – mam problem z przesyłką
  • wybierz 4 – …

W zależności od tego, do jakiej firmy dzwonisz, opcje wyboru mogą się różnić. Jeżeli jednak chcesz połączyć się konsultantem, to są dwie możliwości. Pierwsza – prostsza, taka opcja zostanie Ci przedstawiona już na początku. W drugiej sytuacji musisz tak pokierować botem, by sam stwierdził, że nie jest w stanie Ci pomóc, co zaowocuje połączeniem się z konsultantem firmy.

Jestem przedsiębiorcą – jak mogę założyć infolinię?

Każdy właściciel swojej firmy chce ograniczyć koszta bez konieczności zwalniania pracowników. Z tego powodu posiadanie skutecznie działającej infolinii jest bardzo ważne. Dzięki niej i automatyzacji klienci będą mogli bez przeszkód dowiedzieć się tego, czego chcą. W tym czasie pracownik, zamiast odpowiadać na telefony, może swobodnie zajmować się innymi sprawami. Warto również postawić sprawę jasno. Telefony od klientów do usługodawców bardzo często są niepotrzebne. Klienci najczęściej dzwonią, ponieważ nie mogą znaleźć podstawowej informacji takiej jak: godziny otwarcia punktu stacjonarnego. Dzięki firmie Info800:

  • ustalisz zapowiedzi i ich scenariusz,
  • dopasujesz usługi pod specyfikę swojej firmy,
  • otrzymasz numer dedykowany bezpośrednio dla Twojej firmy.

Dzięki nam zaoszczędzisz czas i pieniądze, a Twoi pracownicy nie będą musieli przejmować się niepotrzebnymi telefonami. Będą rozmawiać z klientami, którzy realnie potrzebują pomocy!

Czcionka
Kontrast