Jakie funkcje zapewniają profesjonalne infolinie firmowe?

Infolinia to rozwiązanie stworzone z myślą o przedsiębiorstwach, którym zależy na usprawnieniu kontaktu z klientami. Zapewniają one szereg przydatnych funkcji, które budują pozytywny wizerunek firmy i pozwalają na przywitanie klienta, poinformowanie go o ofercie oraz połączenie z odpowiednim działem w celu szybszego rozwiązania problemu. Poznaj najpopularniejsze funkcje firmowych infolinii.

Wiadomości nagrane przez profesjonalnych lektorów

Dzięki infolinii część informacji uzyskać można bez bezpośredniego kontaktu z pracownikiem danego działu. Mowa tutaj o nagrywanych przez profesjonalnych lektorów zapowiedziach o określonych funkcjach. Lektor ten może witać osoby dzwoniące, informować je o produktach czy usługach oraz ważnych aktualnościach. Infolinia ponadto może umilić czas oczekiwania na połączenie oraz przekierowywać do określonych działów. Takie przywitanie wzmacnia pozytywny wizerunek firmy w oczach dzwoniących oraz sprawia, że odbierają ją oni bardziej profesjonalnie.

Przekierowywanie międzykrajowe i międzymiastowe

Poszczególne działy twojej firmy znajdują się w różnych krajach czy miastach? Dzięki infolinii nie stanowi to żadnego problemu. Klient nawet nie zauważy, kiedy w trakcie załatwiania jego sprawy odbędzie się przekierowywanie. Nie będzie on musiał samodzielnie wybierać innego numeru, jedynie poczekać na połączenie. Co ważne, połączenia przekierowywane mogą być zarówno z numerów komórkowych na stacjonarne, jak i odwrotnie. To znacznie usprawnia pracę całej firmy i skraca czas rozwiązywania problemów, z którymi dzwoni do nas klient.

Całodobowy kontakt

Infolinie działają 24 godziny na dobę, co oznacza, że nigdy nie zostawisz swoich klientów bez opieki. W godzinach pracy firmy infolinia może łączyć z poszczególnymi numerami wewnętrznymi, a poza nimi przekazywać informacje o nich, przekierowywać do poczty głosowej czy też dzięki klawiaturze numerycznej udzielać odpowiedzi na postawione pytania.

Czcionka
Kontrast