Jak założyć infolinię dla swojej firmy?

Statystyki pokazują, że ponad 30% klientów z sektora e-commerce korzysta z infolinii jako kanału komunikacji. Pokazuje to nam, że kanały znane i sprawdzone są wciąż najbardziej pożądane. Jak powinna działać infolinia i jakie problemy może nam ona pomóc rozwiązać? Przeczytaj nasz artykuł, by już nigdy nie przegapić możliwości nawiązania dobrego kontaktu z klientem!

Jak założyć infolinię do obsługi klienta?

Jest wiele sposobów na założenie infolinii. Wybór tej właściwej będzie zależał przede wszystkim od naszego budżetu. Infolinia w wielu przedsiębiorstwach ma za zadanie służyć do przeprowadzania kampanii telemarketingowych. Działania można podzielić na:

  • outboundowe (wychodzące),
  • inboundowe (przychodzące).

Budując dział obsługi klienta z infolinią trzeba więc najpierw określić, z jakim typem obsługi połączeń będziemy mieć najczęściej do czynienia. Dzięki sprecyzowaniu odbiorców łatwiej i trafniej będzie zakupić odpowiedni system. Aby założyć infolinię, skontaktuj się z Info 800. Najpierw, po ustaleniu szczegółów z Klientem, wybieramy dla Państwa numer infolinii, przygotowujemy zapowiedzi głosowe, a także dopasowujemy usługi do specyfiki branży oraz sposobów działania firmy. Jeżeli podpiszemy umowę, po kilku dniach roboczych następuje uruchomienie systemu.

Na uruchomieniu usługi jednak nasza pomoc się nie kończy! Zapewniamy przede wszystkim pełne wsparcie techniczne nad projektem, oferując kolejne, dodatkowe rozwiązania, które poprawią funkcjonalność infolinii bez generowania niepotrzebnych kosztów.

Co jest zagwarantowane w darmowej infolinii firmowej 800/801?

  1. Zapowiedzi nagrane przez lektorów
  2. Możliwość dopasowania infolinii do godzin pracy firmy
  3. Automatyczne przekierowanie połączenia na numery stacjonarne i komórkowe w różnych lokalizacjach.
  4. Rejestracja nagrań oraz dostęp do bilingu przez internet.
Czcionka
Kontrast